Українська
Русский
English (google)
Polska (google)
Deutsch (google)
Portugues (google)
Dansk (google)
західна частина львівського стадіону довжиною 215,7 м вміщуватиме конференц-зали, VIP-клуби та ресторани
Додати в закладки (Ctrl+D) Більше закладок...


Все про ЄВРО-2012
Будівництво стадіонів онлайн
Вхід | Реєстрація | Підписка на новини

Це частина обговорення, всі коментарі тут - http://stadion.lviv.ua/ua/svobodaslova



 
Chefild (Тернопіль) | 26.11.2011, 11:28:08  | |Підтримуєте? – 2|47 +
"регіонал" пропонує позбутися галичини
Депутат від Партії регіонів Юрій Болдирєв вважає, що Україна не може перебувати в нинішньому складі і має позбутися Галичини.

Про це він заявив під час виступу на посольських вечорах посла Російської Федерації в Україні, присвячених 65-річчю Нюрнберзького процесу в Києві.

"Я переконаний, що у моєї країни немає майбутнього без подолання наслідків пакту Молотова-Рібентропа, тому що в одних кордонах утримувати Галичину і Донбас, Галичину і Крим можна тільки силою", - заявив депутат.

За його словами, "УРСР створили три кривавих диктатора - Ленін, потім Сталін, який приєднав весь захід, скориставшись правом сили і Хрущов, який для балансу етнічного та ментального приєднав Крим".

"Цю країну можна утримати, тільки маючи НКВД, МГБ, КДБ і КПРС. А зараз, що ми можемо запропонувати?! Нашу рідну Генпрокуратуру чи що?! Ось на якій підставі втримаються всі ці території разом?", - зазначив депутат.

"Тому я вважаю, Україна стане стійкою країною після того, як позбавиться або від заходу, або від сходу. Я за те, щоб вона позбулася від Галичини. Якщо прибрати Галичину з моєї країни і залишити справжню Україну з Донбасом і Кримом, це і буде першая Росія. А там буде Російська Федерація", - вважає "регіонал".

Свій виступ Юрій Болдирєв закінчив словами про те, що "Галичина - наріст на тілі України".

Пізніше у своєму виступі Петро Порошенко висловив своє обурення висловлюваннями "регіонала".

"Я взагалі не розумію, яким чином політик, який представляє правлячу партію, виступає з такими заявами і при цьому має шанс сидіти в парламенті і голосувати за партію, яка є лідируючою в моїй країні! Для мене це абсурд. Якщо ти поет, то склади мандат і йди писати вірші", - заявив Порошенко.

Як відомо, відповідно до Конституції територія України в межах існуючого кордону є цілісною і недоторканною.

Джерело: http://www.pravda.com.ua/news/2011/11/25/6786635/
_______________________________________________________

Наглість мафії яка сьогодні при владі починає зашкалювати... і чим більш необмежене наше терпіння тим більш необмежена їхня наглість... Питання на засипку: доки ми будемо це терпіти?

mcchyk RE: Chefild (Тернопіль) | 26.11.2011, 13:39:36  | |Підтримуєте? – 6|40 +
ну і нехай...пристроємся до Європи, а ті москалі нехай йдуть до своїх бидлюків... :)

tigra (Львів) RE: mcchyk  | 26.11.2011, 15:45:43  | |Підтримуєте? – 2|18 +
я за і будем краще жити від киева до львова

Legion.Lviv (Львів) RE: Chefild (Тернопіль) | 26.11.2011, 11:46:28  | |Підтримуєте? – 1|56 +
тупе бидло!
мало того, що в історії безграмотний, ніби одну Галичину приєднали тим пактом, так він ще й має наглість говорити про розподіл країни.
в НОРМАЛЬНІЙ країні його б вже лишили дупотатства та притягли до кримінальної відповідальності.
ДЕПОРТУВАТИ падло в Сибір!!!

Бандерштадт (Львів) RE: Legion.Lviv (Львів) | 26.11.2011, 12:02:43  | |Підтримуєте? – 2|49 +
але перед депортом яйця відірвати,щоб не плодив імбіцилів собі подібних...

James (Львів) RE: Chefild (Тернопіль) | 26.11.2011, 11:33:49  | |Підтримуєте? – 2|59 +
Кулю в голову і нема проблем

James (Львів) RE: James (Львів) | 26.11.2011, 15:57:44  | |Підтримуєте? – 0|35 +
галичина пропонує позбутися "регіонала"
варіант 2 :rolf:

Chefild (Тернопіль) RE: James (Львів) | 26.11.2011, 11:52:27  | |Підтримуєте? – 9|32 +
А я б непротів відділитися... нація яка вибирає собі "таку" владу, просто неможе мати майбутнього... На сході українці жили до 1933 року, після того як їх там фізично знищили, згнобили голодом, розстріляли інтелегенцію яка вміла мислити, відправили на сибір тих хто мав хоть капельку національної свідомості, залишилася сіра маса і бидло яким легко керувати, і в придачу міліони вакантних робочих місць в шахтах і на заводах яких після вищеназваних репресій просто фізично ніким було заповнити... Тоді на данбас почали звозити наволоч зі всього союзу... нащадки яких сьогодні там проживають... тому я вважаю що донбас на сьогодні є баластом для України, і нам з ними не подорозі...

vova2012 (Львів) RE: Chefild (Тернопіль) | 26.11.2011, 12:46:09  | |Підтримуєте? – 2|25 +
не відділитись треба-територія України хай лишається такою якою є зараз, просто виселити їх назад в рашу, а донецьк заселити патріотами України і на мою думку проблема буде вирішена!

Chefild (Тернопіль) RE: vova2012 (Львів) | 26.11.2011, 12:58:33  | |Підтримуєте? – 3|16 +
Це логічно але нереально. Таке можливо було зробити при СССР, де на депортацію народів світ закривав очі... На сьогодні вирішення проблеми я бачу тільки в розєднанні... Хай малороси зі сходу і дальше лижуть пятки Росії...

andriy1988 RE: Chefild (Тернопіль) | 26.11.2011, 12:00:59  | |Підтримуєте? – 15|21 +
Там такі самі люди як і у нас, не гірші і не ліпші, не треба відносити всіх людей які там живуть до розряду "бидло",як взагалі таке можна говорити?Знаю,що придурків там багато, але в нас не менше. :

Chefild (Тернопіль) RE: andriy1988  | 26.11.2011, 12:40:57  | |Підтримуєте? – 1|21 +
В африці такі самі ж люди живуть як і у нас... правда коліром шкіри відрізняються. Всіх поголовно я під поняття "бидло" не збирався ставити. Більш ніж впевнений що і там є також багато достойних розумних людей, так як і у нас є достатньо своїх гавриків... Справа в тому що схід давно втратив свою національну ідентичність, де проживають люди які формально українці, а ментально сурогатні росіяни... в Україні на сьогодні знаходяться 2 полюси, які ніколи не обєднаються... і розраховувати на то що схід якимось чином стане більш українським наївно тупо... Для яких любов до України асоціюється з фашизмом... Де досі стоять та ставлять памятники Леніну, Сталіну, Катерині 2 та іншим "прославленим українським героям".

Я особисто знайомий з кількома людьми родом з донецьку які наївно вірять що голомору в 33 й близько не було, а була засуха від якої страдав весь союз, вірять що УПА були "пособниками фашыстов" З такими людьму я Українського майбутнього просто не бачу... :facepalm:

Бандерштадт (Львів) RE: andriy1988  | 26.11.2011, 12:07:27  | |Підтримуєте? – 1|15 +
а ти з"їзди туда на місяць пожити,може після, твоя думка що до кількості бидла зміниться...Особисто мене завжди вбиває їхня відповідь на запитання чи розмовляєш українською.Відповідь завжи одна: нєт я жє в данєцкє жіву,я нє бандєравец.

andriy1988 RE: Бандерштадт (Львів) | 26.11.2011, 12:28:14  | |Підтримуєте? – 3|20 +
Мій батько там живе і працює в тепличному господарстві в Єнакієво вже чотири роки, так просто склалися обставини. І проблем ніяких немає. Вільно розмовляє українською і розуміє російську.Кожен кожного розуміє і ніяких претензій немає.І я там був і ніхто мене не вбив там за українську мову.Спочатку звичайно дивлятся з інтересом,а потім вже не видають ніякого здивування.Так,що прості люди завжди між собою порозуміються,а ці всі проблеми надумані і спеціально розпалюються такими людьми про яких вже писалося вище.Треба просто не сліпо вестися на такі провокації,адже цього і чекають від нас,а просто розумно і глибоко подивитися на проблему,а то тут зразу вже йде мова про відокремлення.Правильно,Галичина владі не потрібна,бо де як не тут можна знайти такий потужний протест проти правління,більше ніде. Якщо вони доб'ються відокремлення Галичини тоді вже й спротиву ніякого не буде бандитам і в Україні буде ще гірше ніж напевно в Росії.Треба віміти чекати,і мати голову на плечах,все так не буде.

Chefild (Тернопіль) RE: andriy1988  | 26.11.2011, 13:47:54  | |Підтримуєте? – 1|27 +
Рух держави в будь який бік напряму залежить від світогляду левої частини її громадян. Для прикладу світогляд громадян Латвії,
Литви, Естонії дозволило швидко оговтатися від радянського минулого. Ці країни зараз є повноцінними членами ЄС, НАТО та
шенгенської зони. Теж саме стосується Польщі, Угорщини, Ромунії, які після комунізму все ж таки спромоглися знайти свою дорогу.
І по деяким оцінкам від вищевказаних країн Україна відстала в розвитку на 15 років і більше.  
 
Так чому ж Україна, потенціал якої набагато колосальніший, досі десь блукає? Відповідь проста та очевидна: світогляд наших
громадян на сьогодні перебуває в глибокому дисонансі.  
 
Рух держави в будь який бік напряму залежить від світогляду левої частини її громадян. Для прикладу світогляд громадян Латвії, Литви, Естонії дозволило швидко оговтатися від радянського минулого. Ці країни зараз є повноцінними членами ЄС, НАТО та шенгенської зони. Теж саме стосується Польщі, Угорщини, Ромунії, які після комунізму все ж таки спромоглися знайти свою дорогу. І по деяким оцінкам від вищевказаних країн Україна відстала в розвитку на 15 років і більше.

Так чому ж Україна, потенціал якої набагато колосальніший, досі десь блукає? Відповідь проста та очевидна: світогляд наших громадян на сьогодні перебуває в глибокому дисонансі.


Andrew (Львів) RE: Chefild (Тернопіль) | 26.11.2011, 14:31:50  | |Підтримуєте? – 1|19 +
Може на рахунок Донбасу це правда. Там більший совок ніж в самій Росії. Бо самі росіяни більш прогресивні, ніж жителі Донбасу. Донбас - це російський люмпен.
Це подібно не на серце, а швидше на ракову пухлину. Прибалтика вчасно позбулася метастаз. Україна невіліковно хвора Донбасом!

sniper RE: Chefild (Тернопіль) | 26.11.2011, 13:53:58  | |Підтримуєте? – 2|47 +
"Сердце России в жопе Украины" (lurkmore)
:rolf: :rolf: :rolf:

Chefild (Тернопіль) RE: sniper  | 26.11.2011, 13:56:12  | |Підтримуєте? – 1|18 +
влучно стріляєш. снайпер :rolf: :)

Бандерштадт (Львів) RE: andriy1988  | 26.11.2011, 13:34:14  | |Підтримуєте? – 13|2 +
знаєш,особисто я в самому Донецьку не був,але перед поїздкою в Харків,мене застерігали знайомі харківчани,щоб я старався якомога менше розмовляти укр. а краще взагалі нею не говорити....Говорять : тєбя нє правільна паймут...

andriy1988 RE: Бандерштадт (Львів) | 26.11.2011, 16:14:11  | |Підтримуєте? – 3|8 +
Вже й до Хакова добралися,спочатку викинути Донецьк,потім Харків, а далі доберемося до Криму,Одеси.Та що там говорити, потім можна вже як не буде кого і Київ,а в майбутньому і деякі західні області які чимось не сподобаються відсіяти.Так можна і одним залишитися без будь якої підтримки.А Україна хоч як би не складалася ситуація сильна в тому,що вона єдина. Думаєте якщо від'єднається Галичина то її з радістю приймуть до Європи,не дуже віриться,чи Донецьк до Росії?В них там і своїх проблем вистачає,не треба їм такого щастя.

Ковбаска (Львів) RE: andriy1988  | 27.11.2011, 02:14:57  | |Підтримуєте? – 1|4 +
Думаю ти помиляєшся. Он РаєссЯ приймає нинчя будь-яких сербів, чурків і тому подібний зброд, який лише писне шо десь "утіскают права русссскіх".
Хотілось би лише шоб "шенген" захотів нас

Бандерштадт (Львів) RE: andriy1988  | 26.11.2011, 23:44:53  | |Підтримуєте? – 0|3 +
П.С. до шановних мінусуючих,ви хоч колись в Харкові були?

andriy1988 RE: Бандерштадт (Львів) | 27.11.2011, 09:48:04  |Підтримуєте? – 0|0 +
А ти що думаєш,що ти один з наших країв був у Харкові? Ти задаєш питання так якби йшла мова не про східну Україну, а про Марс. Купа наших людей створили сім'ї і живуть там щасливо,аналогічно люди зі сходу живуть тут. І ніхто не жаліється, все OK. Не треба так переживати за мінуси, на нашій землі ще не знайшлося людини з якою б усі погоджувалися, так що бережи здоров'я.

Бандерштадт (Львів) RE: andriy1988  | 26.11.2011, 23:43:26  | |Підтримуєте? – 0|2 +
ти читати написане вмієш???Покажи мені в мому пості слово -викинути- Я тобі про відношення до україномовних а ти хрєн зна про що...










Copyright © 2009-2012 stadion.lviv.ua, ЄВРО-2012 Львів, Україна
При використанні інформації та матеріалів з сайту активне посилання на stadion.lviv.ua є обов'язковим.
Зауваження та пропозиції приймаються: